تغییرات جدید در سایت کوین پات
تغییرات جدید در سایت کوین پات
پنج شنبه 10 آبان 1397 ساعت 14:7 | بازدید : 297 | نویسنده : امیرحسین | ( نظرات )

 

 

از امروز سایت کوین پات قسمت جدیدی به سایتش اضافه کرده است که شامل برنامه قرعه کشی نیز می باشد. این سایت در کنار ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، دوچ کوین و دش کوین، توکن جدیدی به نام CoinPot Tokens یا توکن های کوین پات، ارائه می دهد که می تواند به افزایش درآمد شما از این سایت بیانجامد. 

 

روشهای بدست اوردن توکن کوین پات شامل موارد زیر است:

1- اولین و مهمترین راه آن از طریق Claim کردن در هر کدام از سایت های مربوط به کوین پات، که شامل سایت های بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین، مون لایت کوین، مون داگ کوین، مون دش و مون کش می باشد، است. شما به ازای هر بار Claim کردن خودتان در هر کدام از این سایت ها 3 عدد توکن کوین پات بدست می آورید و به ازای هر بار Claim کردن زیر مجموعه هایتان در این سایتها یک عدد توکن به حساب شما افزوده می شود.
2- از طریق ماینینگ
3- از طریق تبدیل ارزهای دیگر موجود در سایت به توکن

موارد استفاده توکن کوین پات به شرح زیر است:

1- مهمترین آن تبدیل توکن های خود به ارزهای دیگر است. می بینید که از طریق افزایش Claim کردن های خود در هر کدام از سایتها و افزایش توکن های خود می توانید درآمد خود را افزایش دهید و توکن های خود را به ارزهای دیگر مانند بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، داگ کوین و دش کوین تبدیل کنید.
2- شرکت در قرعه کشی ساعتی سایت که تازه امروز به سایت اضافه شده که شما می توانید از طریق توکن های خود در این قرعه کشی شرکت کرده و توکن های بیشتری برنده شوید.
طبق اعلام سایت، بازیها و مواردی شبیه به قرعه کشی و یا تبدیل توکن ها به گیفت کارت در آینده به کاربرد توکن ها اضافه خواهد شد.


برای دانستن اینکه کوین پات چیست، اینجا را کلیک کنید.

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








روی عکس زیر کلیک کن
توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر