دریافت دش کوین رایگان با Moon Dash
دریافت دش کوین رایگان با Moon Dash
چهار شنبه 9 آبان 1397 ساعت 19:13 | بازدید : 259 | نویسنده : امیرحسین | ( نظرات )

 

 

سایت مون دش یا Moon Dash ششمین سایت از مجموعه سایت هایی است که با سایت کوین پات کار می کنند و چهارمین سایت از مجموعه سایت های مون است. این سایت اگرچه از نظر شکل ظاهری با سایت های مون لایت کوین و مون دوج کوین به صورت جزئی تفاوت دارد ولی از نظر کارکرد کاملا به آن دو شباهت دارد. ارز دیجیتال مورد استفاده این سایت، دش کوین می باشد. این سایت به ازای هر فردی که از طریق لینک مخصوص شما برای اولین بار وارد این سایت شود، 25 درصد کمیسیون در ازای هر بار Claim کردن های او به شما پرداخت می کند. همچنین این سایت پاداش ها و جوایز مخصوص به خود را دارد که برای آشنایی بیشتر با آن به بخش جوایز و پاداش ها رجوع کنید. برای شروع کار با سایت مون دش از این لینک وارد سایت شده و سپس مانند شکل زیر عمل کنید.

 

 

سپس ایمیل خود را که در سایت کوین پات وارد کرده بودید را وارد کنید. سپس بقیه مراحل را به ترتیب مانند تصاویر زیر انجام دهید تا مبلغ مورد نظر به حساب شما در سایت کوین پات افزوده گردد.

 

 

 

 

 

 

در اینجا مبلغ مورد نظر به موجودی شما در سایت کوین پات اضافه گشته است.

نکته مهم: برای اینکه بتوانید در مجموعه سایت های مون از حداکثر ظرفیت درآمد قابل کسب در این سایت ها استفاده کنید، لازم است که روزانه حداقل یک بار عمل Claim کردن را در هر کدام از این سایت ها انجام دهید و اینکه این کار را حتما باید هر روز انجام دهید (برای اطلاعات بیشتر به قسمت جوایز و پاداش ها نگاهی بیاندازید). قاعدتا یک بار کلیک کردن در روز کار چندان سختی نیست که نتوان آن را انجام داد.

 

برای ثبت نام در این سایت اینجا  را کلیک نمایید



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








روی عکس زیر کلیک کن
توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر توضیح تصویر